Forum klan 7 Strona G│ˇwna klan 7
witamy ma forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

pozdrawiam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum klan 7 Strona G│ˇwna -> regulamin klanu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 10:02, 09 Kwi 2014    Temat postu: pozdrawiam

łyżeczka oliwy z oliwek
[link widoczny dla zalogowanych]
w super expresie były jego zdjeica... LoL XD Mi dzisiaj w sql kuleczka z góry odpadała i chodzilam bez...poźniej musiałam jechać i kolczyka kupic...ale juz zakreciłam i mnie troszke brzuch boli=p Nom i mam nowego kolczyka tylko jeszcze go nie wsadziłam bo siem boje tego starego wyjac a poza tym jeszcze nie moge Pozdraffffffffffiam wszystkie laseczqi z kolczyczkami=**
izkak22
Og├│lnie fajna sprawa ale ┼╝eczywi┼Ťcie trzeba to robi─ç ┼Ťwiadomie i dobrze si─Ö do tego przedsi─Öwzi─Öcia przygotowa─ç.
A i tak se jeszcze musialam wyklocac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej Aziu ja ju┼╝ si─Ö pogubilam z kim mia┼éam si─Ö skontaktowa─ç prosz─Ö daj namiar na siebie albo powiedzcie jak wys┼éa─ç wiadomo┼Ť─ç na priv bo si─Ö nie orientuje pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] jakies masz plany?
Kamka123 czy ten,,, cudowny facet'' pije???miej oczy szeroko otwarte.... a z kolei Iwonka u Majewskiego chciala sie popisac mocno swoim tancem , co jej nie wyszlo niestety, zarozumiala do bolu!!!! planuje zrobić sobie lewatywe..ale nie taaaak często! hej a ja ćwicze już trezci dzień!i jak na razie to poprawiło mi się samopoczucie! temu mówiła, że nie było źle [link widoczny dla zalogowanych]
Potwierdzam wypowiedź koleżanki, również byłam zdziwiona z mega profesjonalizmu jaki mnie zaskoczył w Berendowiczu w Katowicach. Ja tez w polowie lipca wyjezdzam Takze nie zrobie dlugiej glodowki. MARTIN LORENZ (przepraszam za zła pisownie) 2 lata temu wyjechalam do anglii. toksoplazmoze wykryto u mnie calkiem przypadkowo w 1996 roku, bylo to swieze zachorowanie umiejscowilo sie w oku ale przebiegalo bezobjawowo, gorzej troszke widzialam nic wiecej. Pozdrawaiam Ale ocenianie czyjegos rozumku w zaleznosci od koloru jego ubrania uwazam za duza przesade!
no i zaczelam kuracje chormonalna ciekawa jestem czy przytyje bo jak narazie to mam jadlowstret wrecz zmuszam sie do jedzenia ale samopoczucie lepsze ciut .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardziej wklepywa─ç ni┼╝ smarowa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeste┼Ť pewna tych s┼é├│w?
[link widoczny dla zalogowanych]
Na koniec wr─Öczy┼éa mi 2 tubeczki - testerki z kremikami specjalnie dla mnie, a tak┼╝e specjaln─ů karteczk─Ö z zestawem kosmetyk├│w Ireny Eris specjalnie dla mojej cery.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç trafia tez za p┼éot do takiej zlosliwej plotkary xp.
[link widoczny dla zalogowanych]
NIe studiuje medycyny, wiec pewnie nie pomoge ci tak, jak bys chciala.

I..zn├│w sie chce czego┼Ť, by szybko podniesc cukier. [link widoczny dla zalogowanych] Uwa┼╝am, ze naprawde jest dobra ta herbatka zmniejsza apetyt i powoduje lepsza przemiane materii, a przy tym lepsze samopoczucie, Nie wiem jak wy, ale Ja my┼Ťle, ze najbardziej dzia┼é─ů spalanie..
Nasypa┼éam do nich sody oczyszczonej[bo tak mi poleci┼éa ciocia] Wasze conversy te┼╝ tak zaje┼╝d┼╝aj─ů? ja mam kolczyka co prawda przebija┼éam 3 razy ale teraz mi sie dopiero uda┼éo cho─ç mam p─Öpek dobry do przebicia! Mo┼╝e brzydko? Wiecie, ┼╝e przeci─Ötny cz┼éowiek zjada w swoim ┼╝yciu oko┼éo 10 paj─ůk├│w podczas snu? Do upragnionego celu zosta┼éy mi wi─Öc 3 kilogramy- bo zak┼éadam ,┼╝e spadek wagi nie by┼é chwilowy. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy kt├│ra┼Ť z was stosowa┼éa na swoich w┼éosach mask─Ö odbudowuj─ůc─ů w┼éosy ze Schwarzkopf'a? troche mnie to wystraszylo... ale mialas to robione w celach zdrowotnych?ile wydluzylas? no wlasnie ile kasy potrzeba na przezycie paru tygodni??? powiem wam szczerze ze ja bym chyba tyle nie mogla Jutro mam wizyt─Ö u gin to si─Ö wszystkiego dowiem. Witam wszystkich serdecznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja również mam kręcone włosy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiecie mo┼╝e co w tej sytuacji mog─Ö zrobi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]

- do dw├│ch godzin po zabiegu nic nie je┼Ť─ç i nie pi─ç,
[link widoczny dla zalogowanych]
Najważniejsze, że waga nie poszła w górę. przygotowania w toku no i teraz zastanawiam sie ile i jakie ciasto zakupic na wesele (73 osoby),a jeszcze jest zwyczaj tzw.
a ja uwa┼╝am ┼╝e Kwa┼Ťniewsk─ů powinni ju┼╝ wywali─ç, bo ani to zgrabne, ani ┼éadne i do tego ta┼äczy─ç nie umie w cale !!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak ma taka osoba i┼Ť─ç do lekarza, je┼╝eli nie wychodzi z domu?

Nie wiem co pomog┼éo: [link widoczny dla zalogowanych] Ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e nie po┼éasili si─Ö na obsadzenie g┼é├│wnej kobiecej roli jak─ů┼Ť Britney Spears, czy J.Lo.
Cukinia Witam!!! Tak. ja rozpoznam wiek z dok┼éadno┼Ťci─ů 2-5 lat,ludzie , ludzie jak widz─ů osob─Ö szczu p┼é─ů i np z d┼éugimi w┼éosami,to ju┼╝ jej odejmuj─ů ,no bo przecie┼╝ 40 tka musi by┼Ť oty┼éa i mie─ç baranka na g┼éowie,a to guzik prawda,wiek wida─ç na twarzy i tyle!!!widzia┼éy┼Ťcie ostatnio ''chce byc pi─Ökna''kobieta b. WIEM ┼╗E PODBIJAM ALE WBIJCIE SOBIE DO G┼üOWY KOBITY!!! [link widoczny dla zalogowanych]
To czym lub jak sie odmladzalas, prosze powiedz yo interesujace!! mam figure po matce, i matka nie miala az takich malych jak ja mam=/ mam 20 lat a cycki A. Musisz zrezygnowa─ç z diety na 24h przed planowanym piciem alkoholu. Ja jestem w 6 tygodniu ci─ů┼╝y i wczoraj na wiecz├│r z┼éapa┼é mnie b├│l po prawej stronie brzucha taki t─Öpy i ci─ůg┼éy sama ju┼╝ nie wiem czy to jajnik czy co┼Ť innego. Cze┼Ť─ç Dziewczyny, dodam jeszcze ze chce przyspieszyc okres poniewaz wypada mi w dzien mojego slubu i chcialam zostac go wczesniej abym nie miala w dzien slubu Blagam znacie jakies metody tepienia albo radzenia sobie z arahnofobia??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No to chyba wszystko napisałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee elp;(
[link widoczny dla zalogowanych]
polecam zesp├│┼é Premium z Rudy ┼Ül─ůskiej, graj─ů od 15 lat a wesela z ich udzia┼éem s─ů extra

[link widoczny dla zalogowanych] d=122&uid=2282
[link widoczny dla zalogowanych]
Od dw├│ch tygodni bior─Ö leki na t─Ö przypad┼éo┼Ť─ç nerwicow─ů, mo┼╝e psychicznie uspokoi┼éam si─Ö troch─Ö, ale dr─Ötwienia tylko si─Ö nasilaj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I tak myslalam zeby w srode tez jeszcze przetrzymac na soku a dopiero na 4 dzien wprowadzic powoli warzywa i owoce.
dostała do opieki człowieka chorego
[link widoczny dla zalogowanych]

przeczyta┼éam r├│┼╝ne wypowiedzi na forum jestem zdesperowana na tyle ┼╝e od dzi┼Ť ─çwicz─Ö jestem ciekawa efekt├│w [link widoczny dla zalogowanych] Ci─Ö┼╝kie jest ┼╝ycie gdy metabolizm szaleje...!!!
Ubielbiam spotkania z ludzmi i długie rozmowy. po cambridge podczas której stale planowalam, co zjem jak juz schudne i to mnie gubiło, bo rzucałam sie na wszystko co wpadło mi w łapy. Pozdrówka po drugie mało kto bedzie ryzykował powazne zabiegi niedoswiadczonej kosmetyczce. poza tym na 2006 rok juz nie masz raczej co liczyc bo juz sie wyczerpala pula jak pisalam na innym topicu [link widoczny dla zalogowanych]
Sama jestem zagorza┼é─ů przeciwniczk─ů uog├│lnie┼ä, ale... powiedzcie, czy taki plan moze byc , czy cos byscie zmodyfokowaly??/dziekuje za pomoc. i najpierw zjad┼éam sniadanko tzn. Nigdy nie posz┼éam na ┼╝aden zabieg. Po porodzie u dziecka przez rok nale┼╝y seryjnie okre┼Ťla─ç poziom przeciwcia┼é IgG i IgM. a problem maja faceci ktorzy nie potrafia utrzymac erekcji na fula tak dlugo dopoki nie zaspokoja kobiety. no i dostalam okres..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
najpierw nauczcie si─Ö j─Özyka polskiego a potem si─Ö wypowiadajcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum klan 7 Strona G│ˇwna -> regulamin klanu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin